تبلیغات اینترنتی
تبلیغات دقیقا همان چیزی است که در دنیای تجارت امروز حرف اول را می زند. تبلیغات اینترنتی این روزها پر طرفدارترین و مفیدترین بخش های تبلیغاتی است. اینترنت یک رسانه ی اجتماعی قدرتمند است که بهترین عرصه برای فعالیت های تبلیغاتی است.
این تبلیغات با چند شیوه صورت می گیرد که ما به اختصار در مورد هر کدام توضیحاتی می دهیم:
۱ تبلیغات بنری:
یک بنر تبلیغاتی از آگهی دهنده در وب سایت نشان داده می شود. این روش قدرت جذب بالایی دارد و تعداد زیادی مخاطب برای شما جذب خواهد کرد
۲ تبلیغات ویدیویی:
در این روش یک ویدیو تبلیغاتی از آگهی دهنده در سایت قرار می گیرد. معمولا این تبلیغات در ابتدای ویدیوها قرار می گیرد تا بازدید قابل توجهی داشته باشد
۳ لینک باکس
کادری است که داخل یک کادر قرار می گیرد و آدرس تعدادی وبسایت دیگر در آن قرار دارد. این نوع تبلیغ اگر در سایت های پر بازدید باشد بازخورد عالی خواهد داشت.
۴ تبلیغات متنی
در این روش اطلاع رسانی به صورت متن نمایش داده می شود. این تبلیغات در بهینه سازی موتورهای جستجو نقش موثری دارد
۵ ایمیل مارکتینگ:
از این روش در حوزه های مشخص می توان نتایج مطمئنی را استخراج کرد. این روش مقرون به صرفه و پر طرفدار است
۶ بهینه سازی موتور جستجو:
در این روش با تعریف کلید واژه های مشخص می توانید محصولات و خدمات خود را در نت پیدا کنید.به این روش سئو گفته می شود
۷ بازاریابی موتورهای جستجو :
یک روش تبلیغی که در آن یک شرکت برای نمایش و تبلیغ وبسایتش در موتور جستجو به یک شرکت فراهم کننده و ارائه دهنده این سرویس هزینه ای پرداخت می کند.
۸ بازار یابی محتوا
این روش دو زیر مجموعه دارد. وبلاگ و مقالات مرتبط . هر کدام ویژگی خودشان را دارند و هر دو پر طرفدار و نتیجه دهنده هستند
۹ بازاریابی شبکه ی اجتماعی
به دلیل اینکه تقریبا تمام مردم از یک یا چند شبکه ی اجتماعی استفاده می کنند کاملا طبیعی است که تبلیغات در این شبکه های اجتماعی بازدهی خیلی بالایی داشته باشد.
۱۰ تبلیغات موبایلی:
استفاده از بازی ها و اپلیکشن های مختلف در بستر تلفن های همراه محیطی برای تبلیغات اینترتی به کسب و کار های مختلف اختصاص داده. حتما هنگام بازی یا استفاده از اپلیکیشن این تبلیغات را دیده اید.