گوگل گام را برای توضیح بیشتر در خصوص اولویت بندی تلفن همراه که در تلفن همراه SERPs قرار دارد گرفته است. این توضیح می دهد که در مورد نورد کردن این موضوع محتاط است، در حالی که نزدیک به نتایج نظارت است. این سایت ها را برای آمادگی نمایه سازی برای اولین بار در تلفن همراه ارزیابی می کند و زمانی که سایت ها آماده هستند، سایت ها را در فهرست قرار می دهند. اگر می خواهید سایت خود را برای اولین شاخص تلفن همراه در نظر بگیرید، از نکات شش امتیاز استفاده کنید.

همانطور که همه ما می دانیم، گوگل به طور خاص به دنبال محتوای تلفن همراه برای خدمت در SERPs تلفن همراه است، و اگر شما محتوای مناسب است، شما شروع به خزیدن توسط Googlebot گوشی هوشمند [support.google.com] همراه با قطعه در صفحات برای نسخه های تلفن همراه از صفحات.

شش امتیاز گوگل وجود دارد، که بیشتر ما از قبل می دانیم، اما در اینجا یک یادآوری سریع است.
سایت موبایل نیز باید دارای محتوای با کیفیت بالا باشد.
داده های ساخت یافته باید بر روی نسخه های موبایل و دسکتاپ سایت باشد.
متاداده باید در هر دو نسخه سایت حضور داشته باشد.
هیچ تغییری برای ارتباط با URL های جداگانه تلفن همراه (سایت های m.-dot) لازم نیست
پیوندهای hreflang را در URL های جداگانه تلفن همراه بررسی کنید.
اطمینان حاصل کنید که سرورهای میزبانی این سایت دارای ظرفیت کافی برای رسیدگی به میزان بالقوه افزایش خزنده هستند.